منتديات ابــــــــــو وســــــــــــــــــــــام
اهلا وسهلا بكم عزيزى الزائر نروجو منك التسجيل بالمنتدى
وشكرا تحياتي أبـــــــــــو وســــــــــــــــام .....................
اهلا وسهلا بكم عزيزى الزائر نروجو منك التسجيل بالمنتدى
وشكرا تحياتي أبـــــــــــو وســــــــــــــــام .....................
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات أبـــــــــــو وســـــــــــــام تـــــــــــرحـــــــــــــــــــــــب بـــــــــــــكم

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  شات فريق الاصحابشات فريق الاصحاب  هاتهات  

سبتك ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

كاتب الموضوعرسالة
apowesam
Admin
Admin
apowesam

سبتك    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ Empty
مُساهمةموضوع: سبتك ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ   سبتك    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 9:18 am

سبتك وقلت يمكن ترجع تحن تانى يمكن اكون ظلمتك او كنت معاكى انانى لقيت الجفوه منك والحب الى كنتى تحكيلى عنو بعيد بعيد عنك حسيت فى عنيكى فى اخر مقبله نظرة تحدى مشفتهاش نظره مخبيه وراها دنيا تنيه انا وانتى معشنهاش حسيت انك بضيعى منى بتتحدينى بكلمك وبتبعدى عنى خلتينى احس انى معاكى غريب بعد ما كنت ليكى اكتر حبيب بعد ما طفييت نران العشق طفيت الهيب شبت نران الخقد نيران الكره الرهيب وسكت وكتمت نارى وحولت عنك ادارى وقلت اديكى فرصه يمكن ترجعى تحنى تانى لقيتك جفيتى وبعتى حبى وانتهيتى واخترتى غيرى وابتديتى من جديد يا ترى هو زيى ولا حب من بعيد يا ترى انا ليى زكرى ولا خلص يا ترى فكره عهدنا فكره كلامنا فكره الى بينى وبينك من ايام سهرنا فكره كل كلمه حلوه التهالك بتردديها بتشتاقى ليها كلمت بحبك يا حببتى بتنطقيها ولا خلص ظلمك عنادك خلكى تنسى كل ذكرا انا كنت فيها اوعى تلومينى على حبى ليكى كل الى بقولو ده من خوف قلبى عليكى يلى مشيتى واخذتى الروح معاكى مش هياس فيوم وهستناكى لما تحسى انك وحيده هحس بيكى وصدقينى فى كل لحظه بحن ليكى مكرهتكيش ولا فيوم هقدر اكره خليكى فكره القلب الى حبك عمرو ميجرح وسبتك وقلت يمكن فيوم انا ظلمتك يمكن جرحتك بس ما تلومينى انا لومى نفسك انتى الى بعتى وده كان قرارك متلومينيش على انى هجرتك بس والله بحن ليكى واشتقلكسبتك    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 32451_1235031907
https://apowesam.yoo7.com

سبتك ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
صفحة 1 من اصل 1