منتديات ابــــــــــو وســــــــــــــــــــــام
اهلا وسهلا بكم عزيزى الزائر نروجو منك التسجيل بالمنتدى
وشكرا تحياتي أبـــــــــــو وســــــــــــــــام .....................
اهلا وسهلا بكم عزيزى الزائر نروجو منك التسجيل بالمنتدى
وشكرا تحياتي أبـــــــــــو وســــــــــــــــام .....................
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات أبـــــــــــو وســـــــــــــام تـــــــــــرحـــــــــــــــــــــــب بـــــــــــــكم

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  شات فريق الاصحابشات فريق الاصحاب  هاتهات  

ولد مع امه في الشات ــــــــ حقيقه فعلا

كاتب الموضوعرسالة
apowesam
Admin
Admin
apowesam

ولد مع امه في الشات   ــــــــ حقيقه فعلا Empty
مُساهمةموضوع: ولد مع امه في الشات ــــــــ حقيقه فعلا   ولد مع امه في الشات   ــــــــ حقيقه فعلا Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 2:27 am

ولد مع امه في الشات   ــــــــ حقيقه فعلا Nn14946أنا النهاردة جايبلكم موضوع بيقولوا ان هو حصل بجد........... بقول لكوا ايه مبلاش رغي كتير و يلا بينا ندخل في الموضوع

بيقولو ان كان في شاب عايش مع والدته في بيت و والده متوفي المهم ان والدته مكنتش بتشتغل و الشاب قاعد على طول على النت زي حلاتي مأصل أنادايما............. خلاص خلاص مش هرغي تاني في مرة دخلت عليه و قعدت تلومه و تقول له انت على طول قاعد على الكمبيوتر............. الكلام الي احنا متعودين عليه راح قال لها أنا عندي ليكي خبر حلو قالتله ايه خلاص قررت تتجوز شوقية بنت الجيران قال لها : جواز ايه بس دلوقتي حد جاب سيرته أنا قررت ان اجبلك جهاز و ادخل لك عليه النت عشان تعيشي حياتك و تشيتي و تعملي كل الي نفسك فيه( قصده يعني تحلي عني ) فجأة راحت قلبه عليه و قالت له : أنا اشيت يا قليل الأدب

و كلمة منه على كلمة منها لحد مجاب الجهاز و دخل النت و الام بقت من هواة الشات

وفي مرة قعد فترة طويلة مع بنت مسنية نفسها الرشيقة المهم انه حبها و قال لها انا مش هقدر اكتر من كده انتي فين عنوان بيتك

و فجأة

يلاقي عنوان بيته راح كاتب ( لازم الف و الدوران يا ماما ده انا بيني و بينك حيطه )

أمهات آخر زمن

مستنيا ردودكم
https://apowesam.yoo7.com

ولد مع امه في الشات ــــــــ حقيقه فعلا
صفحة 1 من اصل 1